Friday 🎉

Eftersom jag Àr lika okreativ i text som en ruten kamel, sÄ tÀnkte jag visa nÄgra bilder frÄn dagen. KÀnde bara för det, skrapade ihop nÄgra fina sevÀrda bilder dagen till Àra.



Fredagar Àr tidiga mornar. Tidiga mornar diggar inte Lisa, me no likie. Men denna morgon bjöd pÄ en fin soluppgÄng, med lite frost pÄ köpet.



PĂ„vĂ€g ifrĂ„n gympan sĂ„ anföll vi ett körsbĂ€rstrĂ€d och plockade blommor ifrĂ„n det. Mucho vackert. Vi stog alla med varsin mobil och fotade blommorna, sociala mobil beroende tĂ„nĂ„ringar! Oh joy! Sedan pimpade vi Angie och hon blev vĂ€ldans söt! 💕



Efter skolan var jag pĂ„ gymmet, pressade 130 pannor pĂ„ bĂ€nkpress och kirrade 180 pĂ„ benpress! Easy peasy! Sedan efter det drack jag min proteinshake och min gainer 👌😏😂



Sedan vandrade jag hemmÄt i solen! Nu ska jag kolla pÄ en film och Àta russin! Ha en fortsatt bra fredag gott folk. Ohoj!⛔
My life | |
Upp