hejsan hoppsan vilken helg 🌟

Denna helg har varit sĂ„ himla bra, hĂ€ndelserik och allmĂ€nt fin. VĂ€dret har varit pĂ„ topp och det Ă€r ocksĂ„ en stor anledning till mitt goda humör! 😊

Men i alla fall, fredagen var vĂ€ldigt soft och skön. Min bror och jag hade lĂ€genheten för oss sjĂ€lva, för pĂ€ronen var i Prag under helgen. Men bror min skulle ivĂ€g pĂ„ fredagen, sĂ„ jag hade party hemma ensam. Till en början var det grymt skönt, bara kunna göra vad man vill och Ă€ta vad man vill, haha 😂 Men sen blev jag vĂ€ldigt rastlös, sĂ„ jag gick en vÀÀÀldigt lĂ„ng promenad med min kompis Andreas. Vi gick över en Ă„ker, vilket beklĂ€dde mina Converse i lera, samt att jag gick i en djup pöl som resulterade i att hela min högerfot var blöt Ă€nda in pĂ„ skinnet. Efter det, nĂ€r jag kommit hem och vĂ€rmt upp mig lite var det Gossip Girl och glass för hela slanten, haha 😉🍩

PĂ„ lördagen vankades det bananpannkakor till frukost, detta slukades till mer avsnitt av Gossip Girl (nejdĂ„, jag Ă€r inte besatt heh). Sedan mötte jag upp Anna och Vera, för vi skulle "fira" Earth hour (jag hoppas ni inte missade det!!!). Men innan middag och allt skulle fixas sĂ„ Ă„kte vi ut till Drottningholmsparken och fotograferade! Jag var för ovanlighetens skull framför kameran och inte bakom đŸ˜± SĂ„, jag och Vera lekte stenseriösa modeller (eller inte, haha) och Anna var en fantastisk fotograf 👌



Men innan fotograferingen sĂ„ behövde vi ladda pĂ„ energin, sĂ„ vi köpte glass och Ă„t i solen ☀



Utstyrseln för fotograferingen var klĂ€nning eller kjol, sĂ„ jag gick runt i kjol! Jag som avskyr kjol, fann det bekvĂ€mt efter lite övertalning. SĂ„ kjol i Mars med en glass i handen, samt solen i ansiktet, inte dumt! ☀🍩



Jag och Vera smakade den nya Magnum glassen med champagne i, den var inte sĂ€rskilt god tyckte jag... Även om jag i vanliga fall gillar champagne (heheheh).

Sen bar det av hemmÄt, dÄ vi lagade middag för vi var sjukligt hungriga efter allt fotograferande! Det bjöds pÄ en fullspÀckad taco meny med guacamole, grÀddfil, gurka, tomat, sallad, ost och köttfÀrs!



Det var vÀldigt gott och vissa var lite mer taggade Àn andra...



Men sen sĂ„ "firades" det Earth hour med blĂ„bĂ€rs och hallon paj, samt grönsaker och dipp! Lite mysko kombo, men jag kunde inte tacka nej till paj med vanlijvisp alltsĂ„! 😍 Sedan efter det sĂ„ lĂ„g vi och chillade, lyssnade pĂ„ musik, kollade bilder, snackade och tiden flöt pĂ„ tills klockan blev tre och vi chockerade gick och la oss!

Sedan pÄ morgonen, sÄ gjorde vi satsig frukost som vanligt med avokado och Àgg mackor, samt smoothie! Det var sÄ grymt varmt imorse sÄ vi satte oss pÄ balkongen och Ät frukost samt snackade pÄ tills det var dags att stÀda allt vi stökat till, sen Äka hem och greppa verkligheten!





Nu efter en bra helg och ett millĂ„ngt inlĂ€gg ska jag sova. Imorgon börjar jag halv ett, sĂ„ tror starten pĂ„ denna vecka kommer bli bra! Ha're gött nu 👋
My life | |
Upp