23:22

Imorse var en sån där morgon som allt kaosade. Jag råkade sova över alarmet och vaknade en halvtimme senare än planerat, detta gav mig 10 minuter innan jag behövde gå till bussen. Jag köttade mig igenom garderoben, ruschade i mig en skål flingor och flög sedan ut genom dörren. Men även om det vaknandet och den morgonen sög, så blev jag automatiskt asglad då solen sken glatt när jag kom ut.

 Väll i skolan låg jag i som fan, jag jobbade på som fan, så är snart klar med både min hemsida och min grafiska profil. Känns så skönt att dem snart är ur vägen. Sedan när klockan slog tre så hade vi treor projektmässa, men jag och Matilda ville inte visa upp vårat, så jag chillade vid Martins bord. Jag fick prova det textbaserad spelet han gjort och det var sååå coolt. 

Sedan begav jag mig hem, var hemma runt halv sju dock, då mässan drog ut rätt mycket. Men när jag kom hem stog middag på bordet och det var makaronilåda. Så länge sen jag åt det, lite nostalgi vafan. Efter det så påbörjade jag min historiauppsats. Hör och häpna, jag är faktiskt hypad och tycker det är roligt att skriva uppsatsen. En historia uppsats! Det är typ en historisk händelse i mitt liv, ovanligt föfan. Ska skriva om kvinnors kroppsideal genom tiderna och det är så sjukt intressant. 

Tog sedan en paus från pluggandet och gick ut och sprang. Rensade hjärnan och fick lite frisk luft, alltid trevligt. Hemma så drack jag massvis med vatten, för har fått onda ögat av min läkare att jag måste dricka mer vatten. Speciellt efter jag tränat! Till det så kollade jag på ett avsnitt Big Bang Theory och myste med Batman kissen. Nu tänker jag sova, då jag är helt slut. Goder natter gott folk! 

| |
Upp