fikaplugg

Efter min tankspridda morgon reflektion angående vår statsminister så begav jag mig till skolan. Har börjat bli lite nostalgisk över att vara i skolan, då jag successivt börjar inse att jag ska lämna den om mindre än tre veckor. Superskönt, samtidigt som jag kommer sakna klassen och vissa lärare. 

Men var sjukt produktiv i skolan idag i alla fall, satt och jobbade non stop på lektionerna, förutom sista, då min hjärna blev mos. Satt och garvade åt dem mest osammanhängande och tråkiga skämten. Men efter det så åkte jag in till stan för att sätta mig på Espresso House på Vasagatan, mitt nya cribb. Har sjukt svårt att plugga hemma, så har börjat göra det där istället. Dessutom är det asgött med gott kaffe till! 


Satt typ där och pluggade i drygt tre timmar, så hann klart med massa saker och påbörjade även annat. Mycket trevligt. Åkte sedan hem för att rensa sinnet och gick ut och sprang i spåret. Känner att min kondition börjar förbättras nu, då jag inte blir trött lika snabbt och kunde springa längre på samma tid idag. Alltid sjukt najs med framsteg! Nu ska jag fortsätta plugga lite till, sen sova. Godnatt gott folk! 

| |
Upp