mystisk dröm

Drömde verkligen världens konstigaste dröm inatt.  Jag drömde att jag åt middag med statsministern, alltså Stefan Löfven. Vi satt vid ett sånt där jättelångt bord och vi satt på vardera kant av bordet. För att prata med varandra så hade man som små mikrofoner, respektive högtalare så man hörde vad den andra sa och kunde svara tillbaka. Vi diskuterade att den viktigaste frågan som riksdagen borde ta upp var att fler sockervadds-stånd måste öppnas upp i Stockholms regionen... Känner mest, finns det inte viktigare saker att diskutera om man möter statsministern Lisa? Oh wait, det var ju en dröm. 

Skulle dock vara ascoolt att träffa Löfven, politiknörd.se här. Men häftigt att få träffa överhuvudet av regeringen liksom! Dessutom verkar han vara lite mysig också. Detta sitter jag och tänker på när jag äter min frukost en onsdag som denna. 

| |
Upp