#scs_kongress15

Idag har varit en väldigt mysig dag. Den startade delvis i mysfaktor gånger tusen, men även i lite kaos. Jag åkte från Norrköping nu på morgonen, så vaknade upp med en pojkvän på min sida, vilket aldrig är fel. Men när jag väll satt mig på tåget mot huvudstaden så var det tågkaos i Stockholm central, så mitt tåg kom in drygt en timme försent. Detta resulterade till att jag blev försenad till skolan, men missade dock inget, då jag redan gjort det vi höll på med. Sen flöt dagen på och skoldagen avslutades med att jag deltog på min skolas årsmöte. Det var mycket roligt och trevligt. Älskar kongresser, debatterna, talarstolen och allt. Dock hade detta årsmöte lite lägre profil, men var kul ändå. Fanns gott ficka och massa ballonger. Aldrig fel. Nu är jag hemma och har lagt mig i sängen. Jag borde plugga. Och träna för den delen med. Ska ta tag i mitt liv snart och vara lite produktiv. 



| |
Upp