vällingby

Har inte haft någon skola idag, då jag är klar med allt som ska göras i dem kurserna vi har idag. Så fick tillstånd att vara hemma, så det var grymt najs. Så jag fick sova ut till ungefär halv tio, vilket var väldigt trevligt. Pernilla, den elaka styvmodern som jag brukar kalla henne på skämt, och jag åkte iväg till Vällingby för jag behövde hitta ett par skor till studenten. Kläningen är kirrad, så behövs bara hittas ett par coola pjuk till. Den första butiken vi gick in i och det andra paret jag provade där inne var dem jag köpte. Hatar att köpa skor, så var väldigt glad över detta. Visar er skorna sen, för har dem inte här för tillfället. Men efter det så fikade vi och gick i lite butiker. Mycket trevligt. Så nu är jag påväg hem för att begrava mig i det sista plugget. 

| |
Upp